Piwik zamiast Google Analytics

Google Analytics dobrze sprawdza się jako narzędzie badające, kto odwiedza naszą witrynę, ma jednak podstawową wadę: włączając kod GA, godzimy się, że dane na temat naszej witryny i odwiedzających ją osób zostaną przekazane Google. Na szczęście istnieje świetna (i otwarta!) alternatywa: Piwik.

piwik piwik piwik

Co dostajemy w zestawie?

* Pełną analitykę, w niczym nie ustępującą GA (wyszukiwarki, słowa kluczowe, najpopularniejsze URL-e, nazwy stron, kraje, systemy operacyjne, przeglądarki, rozdzielczość ekranu, czas odwiedzin, liczba odwiedzonych stron, liczba powrotów do witryny… – w sumie aż 30 rodzajów raportów)

* Aktualizacja danych w czasie rzeczywistym

* Szczegółowy podgląd każdego odwiedzającego:

 

* Panel kontrolny z możliwością dostosowania kontrolek do własnych potrzeb:

* Wykresy zmian w czasie:

* Panel z podsumowaniem odwiedzin wszystkich witryn:

* Analityka sklepów internetowych

I wiele innych. Całość możemy przetestować i – jeśli nam się spodoba – zainstalować na swoich witrynach.

 

Dodaj komentarz